Ana içeriğe atla

Kültür Koleji Ortaokulu

Akademik Program

Matematik bölümü olarak yeni eğitim yaklaşımları takip edilerek, öğrencilerin bireysel farklılıkları doğrultusunda matematiğe ilgi ve tutumlarının güçlü ve etkin olmasını amaçlıyoruz. Tüm seviyelerde dünyadaki matematik eğitiminin en önemli parçası olan görsel ve interaktif materyalleri kullanıyoruz.

Matematik dersleri konular ve kavramlar birbirini tamamlayacak şekilde, öğrencilerimizin ilgi ve ihtiyaçları doğrultusunda planlanan aktivitelerle zenginleştirilir.

Kültür Koleji öğrencileri çeşitli matematik yarışmalarına katılarak ulusal ve uluslararası platformlarda farklı deneyimler ve başarılar kazanırlar.

Kültür Koleji olarak matematik derslerinde; öğrenciyi öğrenme sürecinin merkezine alır, öğrencilerin ihtiyaçları doğrultusunda onlara farklı öğrenme ve öğretme stratejileri sunar, günlük hayatta matematiği kullanabilen, çözümlerini ve düşüncelerini paylaşabilen, problemleri yorumlayabilme ve çözme becerisi gelişmiş öğrenciler yetiştirmeyi amaçlarız.

Fen Bilimleri dersi ile öğrencilerimize 21.yüzyılın ihtiyaçları ve hedefleri doğrultusunda bilimin önemini kavramış, toplumsal ve teknolojik gelişmelere uyum sağlayan ve katkıda bulunan, görev ve sorumluluk bilinci taşıyan, yetenekli, bilgili, deneyimli, nitelikli, fen bilimlerinin doğasını anlayan, fen bilimlerine ilişkin problemler çözen ve kararlar alan, fen ve bilim okur-yazarı bireyler yetiştirilmesi hedeflenir.

Öğrencilere, günlük hayatlarında karşılaştıkları olayları, bilimsel yöntem basamaklarını kullanarak çözümleyebilecekleri aktif ders ortamları sunulur.

Öğrencilerimiz donanımlı fen laboratuvarında, fen ve laboratuvar öğretmenlerimizle birlikte gerçekleştirdikleri çalışmalarla bilimsel düşüncenin temelini oluşturan gözlem, araştırma, inceleme ve deney yapma becerilerini kazanır.

Fen eğitimi almış öğrencilerimizi ulusal ve uluslararası sınavlarda başarılı olmaları, bilim ve teknoloji içeren yaşam problemlerinde edindikleri bilgiyi sorgulayabilmeleri, çözüm üretici bir yaklaşım sergileyebilmeleri, bilgi ve becerileriyle donanmış şekilde yaşama hazırlayabilmek hedefimizdir.

Her yıl mayıs ayında düzenlenen “Bilim Şenliği”mizde öğrencilerimiz yıl içinde edindikleri kazanımlar ile birlikte birbirinden ilginç, renkli ve eğlenceli deneyler gerçekleştirerek bilimin keyifli ve eğlenceli yönlerini keşfederler.

Kültür Kolejinde Türkçe öğretimi; Milli Eğitim Bakanlığı Müfredatından faydalanarak öğrencilerin dört temel becerisi olan okuma, dinleme, konuşma, yazma becerilerini en üst düzeye çıkarmak ve dil bilgisi kurallarını kavratmak üzerine yapılandırılmıştır. Türkçeyi yazılı ve sözlü olarak doğru etkili kullanabilen, okuduklarını, izlediklerini, görüp yaşadıklarını anlatabilen, değerlendirebilen, eleştirel ve yaratıcı düşünebilen, ulusal ve evrensel değerlerin farkında olan, ülke ve dünya sorunlarına duyarlı, bütün bunları yaşamına ve davranışlarına yansıtabilen öğrenciler yetiştirmek Türkçe bölümünün ilkelerindendir. Bu ilkelerden hareketle derslerimizde;

  • Türk ve dünya edebiyatının seçkin eserlerini her yönüyle incelemelerini,
  • Okunan metnin ana düşüncesi ve yardımcı düşüncelerini bulmalarını,
  • Kalıplaşmış cümle yapılarının kuruluş ve kullanım özelliklerini kavramalarını,
  • Metinde ortaya konan soru ve sorunlara farklı çözümler üretmelerini,
  • Okuduklarını kendi hayatları ve günlük hayatla karşılaştırmalarını,
  • Farklı türlerde metinler okumalarını,
  • Türkçenin kurallarına uygun cümleler kurmalarını ve yazarken yazım ve noktalama kurallarını doğru kullanmalarını,
  • Atasözü, deyim ve söz sanatlarını uygun durumlarda kullanarak anlatımı zenginleştirmelerini,
  • Görsel ve işitsel unsurlarla izledikleri/dinledikleri arasında ilgi kurmalarını hedefliyoruz.

      Öğrencilerimizin akademik süreçlerinin yanında sosyal gelişimlerini de destekleyen Türkçe Bölümü etkinlikleri, öğrencilerimizi Türkçeyi günlük hayatta da etkin bir biçimde kullanmaları konusunda destekler. Bu kapsamda her yıl ocak ayının 3.haftası kitap okuma alışkanlığı kazandırmak, farklı yazarlar ve sanatçılarla tanışmalarını sağlamak, yaratıcı yazma atölyelerine katılmak amacıyla “Kitap Festivali” düzenlenmektedir. Öğrencilerin yıl içindeki yazma çalışmalarını içeren “Yaratıcı Kalemler” dergisi, yazarlık süreçlerine başlamada önemli bir araçtır.

SOSYAL BİLGİLER

Sosyal Bilimler Bölümü olarak 5,6,7. sınıf düzeylerinde Sosyal Bilgiler dersi, 8. sınıf düzeyinde T.C İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük dersi aynı çatı altında yürütülmektedir.

SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN ÖZEL AMAÇLARI

1739 sayılı Millî Eğitim Temel Kanunu’nda ifade edilen Türk Millî Eğitimi’nin Genel Amaçları ve Temel İlkelerine uygun olarak kısaca şöyle ifade edilmektedir:

Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile öğrencilerin;

  • Millî bilince sahip birer vatandaş olarak yetişmeleri,
  • Türkiye Cumhuriyeti’nin demokratik, laik, millî ve çağdaş değerleri yaşatmaya istekli olmaları,
  • Tüm kişi ve kuruluşların yasalar önünde eşit olduğunu gerekçeleriyle bilmeleri,
  • Kültürel mirasın korunması ve geliştirilmesi gerektiğini kabul etmeleri,
  • Yaşadığı çevre ile dünyanın genel coğrafi özelliklerini tanımaları,
  • Sürdürülebilir bir çevre anlayışına sahip olmaları,
  • Eleştirel düşünme becerisine sahip olmaları,
  • Bilgi ve iletişim teknolojilerini bilinçli kullanmaları,
  • Temel iletişim becerileri ile sosyal bilimlerin temel kavram ve yöntemlerini kullanabilmeleri,
  • İnsan hakları, ulusal egemenlik, demokrasi, laiklik, cumhuriyet kavramlarının tarihsel süreçlerini ve günümüz Türkiye’si üzerindeki etkilerini kavramaları

SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖĞRENCİLERİMİZE KAZANDIRILMASI AMAÇLANAN TEMEL BECERİLER

Sosyal Bilgiler Dersinde aşağıdaki becerilerin öğrencilerimize kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • Araştırma
  • Değişim ve sürekliliği algılama
  • Eleştirel düşünme
  • Empati
  • Gözlem
  • Harita okuryazarlığı
  • İletişim
  • İş birliği
  • Kalıp yargı ve önyargıyı fark etme
  • Karar verme
  • Problem çözme
  • Sosyal katılım
  • Tablo ve grafik yorumlama

 

SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖĞRENCİLERİMİZE KAZANDIRILMASI GEREKEN DEĞERLER

Sosyal Bilgiler Dersinde aşağıdaki değerlerin öğrencilerimize kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • Adalet
  • Aile birliğine önem verme
  • Bağımsızlık
  • Barış
  • Bilimsellik
  • Çalışkanlık
  • Dayanışma
  • Duyarlılık
  • Dürüstlük
  • Eşitlik
  • Özgürlük
  • Saygı
  • Sevgi
  • Sorumluluk
  • Vatanseverlik
  • Yardımseverlik

 

İngilizce Eğitim Programımız

Amaçlarımız, öğrencilerimizin İngilizceyi yalnızca bir ders olarak değil, iletişim ve öğrenme aracı olarak kullanabilen bireyler olarak yetişmesini sağlamaktır. Bu doğrultuda öğrencilerimizin;

  • Kendini İngilizce ifade edebilen,
  • Okumayı, araştırmayı ve keşfetmeyi seven,
  • İngilizce bilgisini farklı derslerde ve günlük yaşamda kullanabilen,
  • Ulusal ve uluslararası sınavlarda yüksek başarı gösteren,
  • Farklı kültürlere saygı duyan ve küresel bakış açısı geliştiren,
  • Eleştirel ve yaratıcı düşünebilen,
  • Bir “dünya vatandaşı” olma yolunda ilerleyen bireyler olmaları hedeflenir.

Eğitim Modelimiz ve Hedeflerimiz

Programımız, Avrupa Ortak Dil Çerçevesi (CEFR) standartlarına göre hazırlanmıştır. Öğrencilerimizin 4. sınıf sonunda A2 düzeyine ulaşması hedeflenir.

Öğrenme sürecinde öğrencilerin bireysel farklılıkları dikkate alınır; dinleme, konuşma, yazma ve okuma becerileri interaktif etkinlikler, görsel–işitsel materyaller, oyunlar, gerçek yaşam senaryoları ve disiplinler arası temalarla desteklenir.

1–3. Sınıflar: Çift Dilli Eğitim Modeli

Matematik ve hayat bilgisi gibi alan derslerinde Türkçe ve İngilizce eş zamanlı kullanılır. Öğrenciler, dili gerçek yaşam bağlamları içinde deneyimler; hem içeriği öğrenir hem de İngilizceyi iletişim aracı olarak doğal biçimde kullanır. Bu model; araştırma, sorgulama, problem çözme ve sosyal becerilerin gelişimine katkı sağlar.

4. Sınıf: CLIL Yaklaşımı

  1. sınıftan itibaren program CLIL (Content and Language Integrated Learning) yaklaşımıyla ilerler. Ders içerikleri yabancı dil ile bütünleştirilerek hem konu bilgisi hem dil becerileri aynı anda geliştirilir. İngilizce, öğrenmenin doğal bir parçası hâline gelir.

Sınavlar ve Ölçme Değerlendirme

Okulumuzun Cambridge ESOL Yetkilendirilmiş Sınav Merkezi olması, öğrencilerimize uluslararası geçerliliği olan sınavlara katılma ve özgüven kazanma fırsatı sunar. Öğrenciler dilediklerinde ESOL Young Learners sınavlarına katılabilir.

Sınıf Bazlı Beklentiler

  • 1. Sınıf: Günlük konuşmaları sürdürebilme, kendini tanıtma, basit hikâyeleri anlama.
  • 2. Sınıf: Dinlediği–okuduğu metinlerde ana fikri ayırt etme, sorular sorup kısa cevaplar verebilme, basit paragraf yazma.
  • 3. Sınıf: Kitap raporu hazırlama, araştırma yapıp sunma, soru–cevaplarla fikir alışverişi yapma.
  • 4. Sınıf: Hikâyelere yönelik yazılı/sözlü rapor hazırlama, paragraf yazma, betimleme–karşılaştırma yapma, akıcı konuşma becerisi.

İngilizce Kulüpleri ve Öğrenci Çalışmaları

Tüm düzeylerde yürütülen İngilizce kulüpleri sayesinde öğrenciler sınıf içi kazanımlarını pekiştirir, farklı alanlara yönelik çalışmalarla İngilizcelerini geliştirir. Yıl boyunca performanslar, projeler, yarışmalar ve gösterilerle aktif bir öğrenme ortamı sunulur.

 

Kültür Kolejinde müzik dersi, öğrencilerin müzikal bilgi ve birikimlerini artırarak sanatın değerini ve evrensel dilini anlamalarına ve kendilerini müzikal olarak ifade etmelerine yönelik bütüncül bir öğrenme deneyimi sunar. Okulumuz, anaokulundan liseye kadar geniş bir yelpazede sunduğu müzik eğitimi programıyla, öğrencilerimizin sanatla iç içe bir öğrenme deneyimi yaşamalarını sağlar. 

Anaokulu ve ilkokul düzeyinde, müzikle ilgili temel kavramlar ve beceriler şarkı, oyun ve ritim egzersizleri ile desteklenirken, öğrenmeye ve keşfetmeye teşvik edici bir ortam sağlanır. Ortaokul seviyesinde, müzik eğitimi daha derinlemesine ele alınır ve öğrencilerin enstrüman çalma, vokal teknikleri ve müzik teorisi konularında yeteneklerini geliştirmelerine olanak tanınır. Lise düzeyinde ise, öğrencilerin sanatı bir kariyer veya ilgi alanı olarak düşünmelerine ve ileri düzeyde müzikal bilgi ve becerilere sahip olmalarına yönelik alanlar yaratılır.

 

Türkiye’nin ilk PDR servisini kuran eğitim kurumu olarak, öğrencilere gelişimsel, önleyici ve inovatif rehberlik hizmeti sunar. Hedefimiz, 21. yüzyıl becerilerine sahip, kendini gerçekleştiren bireyler yetiştirmektir.

Kültür Uyum ve Oryantasyon Çalışmaları: Yeni başlayan öğrencilerimize yönelik fiziki oryantasyon ve uyum çalışmaları yapılır. 'Kültür Akran Dayanışma Grubu' temsilcileri, yeni öğrencilere okul ortamını tanıtır.

PDR Grup Çalışma Temaları:

Kendini tanıma - Motivasyon ve hedef koyma - Planlama becerileri -Takım çalışması - Güvenli teknoloji kullanımı - Kariyer yolculuğu ve gelecek tasarımı - İletişim becerileri - Sosyal sorumluluk - Değerler eğitimi  - Akran baskısı ve baş etme yolları

Psikolojik Danışma ve Rehberlik: Öğrencilerle beden ve benlik algısı, öfke yönetimi, çatışma çözme, toplumsal cinsiyet ve mahremiyet gibi temalarda çalışmalar yapılır.

Kaygı Yönetimi Grup Çalışmaları: Kaygı yönetimi üzerine farkındalık kazandırmak ve beceri geliştirmek amacıyla gevşeme egzersizleri yapılır.

Akran Dayanışma Grubu: Öğrencilerin akran zorbalığı, öfke yönetimi, iletişim becerileri gibi konularda destek ve dayanışma sağladığı etkinlikler düzenlenir.

Mentör Öğretmen Sistemi: Her öğrencinin bir mentör öğretmeni vardır. Mentörlük sistemi, öğrencinin gelişimini takip eder ve destekler.

Kültür Kariyer Yolculuğu: Öğrencilere yurt içi ve yurt dışı üniversitelere yönelik hazırlık çalışmaları sunulur. YKS hazırlığı, çeşitli etkinlik ve uygulamalarla desteklenir.

YKS Çalışmaları: Seminerler ve konferanslar - Bireysel görüşmeler ve akademik sürecin takibi - Deneme sınavı sonuçlarının - değerlendirilmesi - Üniversite gezileri ve tanıtımları - Zaman planlaması ve verimli çalışma - Psikolojik hazırlık ve sınav süreci yönetimi

Kültür PDR Aile Çalışmaları: Kültür’lü Ebeveyn Akademisi - Kültür PDR Bülteni - Bilgilendirme toplantıları - Bireysel görüşmeler ve grup çalışmaları - Tercih danışmanlığı

Okulumuzda beden eğitimi dersleri; Anaokulu, 1, 2 ve 3. sınıfa kadar katı kuralları olmayan, rekabetten uzak, öğrencilerin yeteneklerini geliştirici etkinliklerle yapılmaktadır. Bu doğrultuda öğrencilerimiz ilkokul bitirdiklerinde aşağıdaki davranışları kazanırlar:

  • Atatürk’ün ve düşünürlerin beden eğitimi ve spor konusunda söyledikleri sözleri açıklayabilirler.
  • Sinir kas ve eklem koordinasyonunu geliştirebilirler.
  • İyi duruş alışkanlığı edinirler.
  • Ritim ve müzik eşliğinde hareketler yapabilirler.
  • Milli bayramlar ve kurtuluş günlerinin anlamını önemini kavrar, törenlere katılmaya istekli olurlar.
  • Beden eğitimi ve sporla ilgili temel bilgi, beceri, tavır ve alışkanlıklar edinirler.
  • Görev ve sorumluluk alır, lidere uyar ve liderlik yapabilirler.
  • Spor araç ve tesisleri hakkında bilgi sahibi olur ve bunları gereği gibi kullanabilirler.
  • Temel sağlık kuralları ve ilkyardım ile ilgili bilgi beceri, tavır ve alışkanlıklar edinebilirler.
  • İşbirliği içinde çalışma ve birlikte davranma alışkanlığı edinirler.
  • Olimpizm ruhunu içinde hissedebilir; fair-play davranışları çizgisinde, sporu hayat felsefesi olarak benimser ve yaşam boyu spor yapan insanlar olabilirler.

Ders dışı etkinlikler

1) Kulüp çalışmaları

Öğrencilerimizin tercih edeceği çeşitli spor branşlarında yıllık veya dönemlik eğitimler verilmektedir. Amacımız öğrencilerimizin yoğun ders programının oluşturduğu, zihinsel yorgunluğu azaltıp seçtikleri branşlarda eğlenceli vakit geçirmelerini sağlamaktır. Uygulamalar haftada 1 gün 2 ders saati olarak planlanmaktadır. Eğitim verilen branşlar: Bale, modern dans,satranç, masa tenisi, basketbol, futbol ve voleybol.

2) Kış okulu

Okulumuz öğrencileri ile farklı okullarda okuyan öğrencilerin kaynaşmasını sağlamak, öğrencilerimizin hafta sonu serbest zamanlarını verimli hale getirmek ve daha fazla öğrenciye ulaşarak sporu sevdirmek, sporu yaşamlarının bir parçası olarak görmelerini sağlamak kış okulumuzun hedeflerindendir. Uygulamalar okul dışı saatlerde ve cumartesi pazar günleri 1 gün olacak şekilde planlanmaktadır. Eğitim verilen branşlar, , taekwondo, tenis, futbol, satranç, basketbol ve voleybol’dur. 5-14 yaş aralığındaki okulumuz öğrencileri ve farklı okullarda okuyan öğrenciler bu uygulamadan faydalanabilmektedir.

 3) Turnuvalar

Belirli aralıklarla çeşitli branşlarda okul içi etkinlikler çerçevesinde düzenlenen müsabakalardaki amaç; sınıflar arası etkileşimi artırmak, takım ruhunu geliştirmek, okul içi birlik beraberliği sağlamak ve ders aralarını eğlenceli hale getirmektir. Öğrencilerimiz için belirli aralıklarla voleybol, masa tenisi,atletizm, futbol ve basketbol branşlarında turnuvalar düzenlenmektedir.

4) Kayak kampı

Yarıyıl tatilinde 1 hafta süreli, tüm yaş seviyelerindeki öğrencilerimizin katılabildiği bir uygulamadır. 1, 2, 3 ve 4. sınıf öğrencilerimiz aileleriyle 5, 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerimiz aileleri olmadan kayak kampına katılabilmektedirler. Uludağ kayak kampında öğrencilerimiz bireysel ders alabilmektedir.

5) Yaz Okulu

Okul öğrencileri ile farklı okullarda okuyan öğrencilerin kaynaşmasını, öğrencilerin 1 yıllık yorgunluklarını atmalarını, yaz tatillerinin verimli hale gelmesini ve daha fazla öğrenciye ulaşarak sporu sevdirmeyi hedefleyen yaz okulunda 16 branşta 5-14 yaş grubundaki öğrencilere eğitim verilmektedir. Ayrıca eğlenceli beş aktivite organize edilmekte ve sinema gösterimleri ve geziler düzenlenmektedir.

Okul takımları

  1. Futsal (Yıldız erkek / Küçük erkek /
  2. Futbol (Yıldız erkek–Küçük erkek)
  3. Basketbol (Yıldız erkek–Küçük erkek)
  4. Voleybol (Yıldız kız–Küçük kız-
  5. Masa tenisi (Yıldız erkek-kız / Küçük erkek–kız)
  6. Yüzme (Yıldız kız-erkek / Küçük kız-erkek /
  7. Satranç (Yıldız erkek-kız / Küçük erkek–kız /
  8. Tenis (Yıldız kız-erkek / Küçük kız-erkek /
  9. Sportif Tırmanış ( Yıldız kız-erkek / Küçük kız-erkek
  10. Ritmik Jimnastik Takımı
  11. Step Aerobik Takımı

Kazandırılan Davranışlar:

  1. Atatürk’ün ve düşünürlerin beden eğitimi ve spor konusundaki sözlerini açıklayabilirler.
  2. Sinir kas ve eklem koordinasyonunu geliştirebilirler.
  3. İyi duruş alışkanlığı edinirler.
  4. Ritim ve müzik eşliğinde hareketler yapabilirler.
  5. Milli bayramlar ve kurtuluş günlerinin anlamını kavrar, törenlere katılmaya istekli olurlar.
  6. Beden eğitimi ve sporla ilgili temel bilgi, beceri ve alışkanlıklar edinirler.
  7. Görev ve sorumluluk alır, lidere uyar ve liderlik yapabilirler.
  8. Spor araç ve tesislerini tanır ve kullanırlar.
  9. Temel sağlık kuralları ve ilkyardım bilgisi edinirler.
  10. İş birliği içinde çalışma alışkanlığı edinirler.
  11. Olimpizm ruhunu ve fair-play davranışlarını benimserler.

Ders Dışı Etkinlikler:

  1. Kulüp Çalışmaları:

    • Çeşitli spor branşlarında yıllık veya dönemlik eğitimler.
    • Branşlar: Modern dans, satranç, masa tenisi, basketbol, futbol, futsal ve voleybol.
    • Haftada 1 gün, 2 ders saati.
  2. Turnuvalar:

    • Okul içi etkinlikler çerçevesinde düzenlenen müsabakalar.
    • Branşlar: Voleybol, masa tenisi, atletizm, futbol, futsal ve basketbol.

Okul Takımları:

  • Jimnastik Genç Kız
  • Futsal Genç Erkek
  • Futbol Genç Erkek
  • Basketbol Genç Erkek/Genç Kız
  • Voleybol Genç Kız
  • Masa Tenisi Genç Kız/Genç Erkek
  • Yüzme Genç Kız/Genç Erkek
  • Satranç Genç Kız/Genç Erkek
  • Tenis Genç Kız/Genç Erkek
  • Badminton Genç Kız/Genç Erkek
Müdür Mesajı

Değerli Velilerimiz,

Kültür Koleji; vizyonuyla ve misyonuyla 1960 yılından bugüne Atatürk ilke ve inkılapları ışığında çağdaş, bilimsel akla inanan, yabancı dillere hâkim, vatanına, milletine, millî değerlerine bağlı, yurt ve dünya sorunlarına duyarlı, sorumluluk bilincine sahip, dinamik, özgür düşünceli, araştırmacı, yaratıcı bireyler yetiştirmeyi hedefler.

Okulumuzda, bireyin tüm yaşam becerilerinin temellerinin ilkokul ve ortaokul çağında atıldığı gerçeğinden yola çıkarak öğrencilerimize akademik bilgi ve becerilerin kazandırılmasının yanı sıra fiziksel, zihinsel ve duygusal ilgi ve beklentilerine yanıt verebilen kapsamlı bir öğretim programı uygulanır.

“KÜLTÜR” ailesinin bir üyesi olmak büyük onur kaynağı ve ayrıcalıktır. Aldıkları eğitim öğrencilerimizin ömür boyu öğrenen bireyler olmalarını sağlar. Mezunlarımız, bu köklü geleneğin bir parçası olmanın onurunu ve ayrıcalığını yaşamları boyunca taşırlar. 

Güçlü köklerimiz, çağdaş ilke ve değerlerimiz ve birbirimize olan bağlılığımızla, bugünkü heyecan ve coşkumuzu devam ettireceğimiz sağlıklı ve mutlu bir eğitim yılı dileriz.

 

Olcay GÜVENÇ

 

Değerli Velilerimiz,

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 5 Aralık 2024 tarihinde yayımlanan “Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Okul Öğrencilerinin Kılık ve Kıyafetlerine Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılması Hakkında Yönetmelik” doğrultusunda tüm okullarda öğrencilerin okul yönetimi tarafından belirlenen kıyafeti giyme zorunluluğu getirilmiştir. Bu doğrultuda, 2025-2026 eğitim öğretim yılından itibaren okulumuzda kullanılacak okul kıyafetleri görsellerdeki gibi belirlenmiştir.

Tüm velilerimizin, konu hakkında gerekli tedbirleri almaları, öğrencilerimizi okul kıyafetinin kontrolünü yaparak okulumuza yönlendirmeleri gerekmektedir. Anılan mevzuat gereği Öğrencilerimizin okulumuzun arması ve rozeti dışında nişan, arma, sembol, rozet ve benzeri takılar takmaması sağlanmalıdır.

Sayın Velilerimiz, anlayışınız ve okulumuza desteğiniz için teşekkür ederiz.

 

KAYIT KABUL KOŞULLARI

Hazırlık ve 9. sınıflarımıza Liseler Giriş Sınavına (LGS) ve/veya “Öğrenci Tanıma Sınavı” ve/veya Öğrenci Kabul Sınavı ile bunlardan sonra gerçekleştirilen Psikolojik Danışma ve Rehberlik değerlendirmesi sonucuna göre öğrenci kabulü gerçekleştirilir.

10-11-12. sınıflara kontenjanlar ölçüsünde Öğrenci Kabul Sınavı ve/veya “Öğrenci Tanıma Sınavı” ile bunlardan sonra gerçekleştirilen Psikolojik Danışma ve Rehberlik değerlendirmesi sonucuna öğrenci kabulü gerçekleştirilir.

About

We are professional and reliable provider since we offer customers the most powerful and beautiful themes. Besides, we always catch the latest technology and adapt to follow world’s new trends to deliver the best themes to the market.

Featured Posts