Ana içeriğe atla

Kültür2000 Koleji ilkokul

Lise “Kültür'de Okunur

Akademik Mükemmeliyetle Genişleyen Ufuklar ve Birlikte Başarıya Giden Yol

Akademik
Program

Geleceğin Liderlerini Yetiştiriyoruz

Spor, Kültür, Sanat

Başarıya Giden Yolda Birlikte İlerliyoruz

AP Programı

Üst Düzey Akademik Başarıya Giden Yol

Ders Dışı
Etkinlikler

Öğrenme Sınıfın Ötesinde Devam Ediyor

Akademik Program

Kültür2000 Koleji İlkokulunda, öğrenciyi öğrenme sürecinin merkezine alan ve öğrencilerin ihtiyaçları doğrultusunda farklı öğrenme stratejileri sunan bir program uygulanmaktadır. Hedefimiz; günlük hayatta matematiği kullanan, çözümlerini ve düşüncelerini paylaşan, problemleri yorumlayan ve çözme becerisi gelişmiş, ekip çalışması yapabilen ve özgüven

sahibi bireyler yetiştirmektir. Matematiksel okuryazarlık becerilerini geliştirmesi ve etkin şekilde kullanabilmesi matematiksel kavramları anlayabilmesi ve bu kavramları günlük hayatta kullanabilmesi, matematiksel düşüncelerini mantıklı bir şekilde açıklaması ve paylaşmak için matematiksel terminoloji ve dili doğru kullanabilmesi, üst bilişsel bilgi ve becerilerini geliştirebilmesi, kendi öğrenme süreçlerini bilinçli biçimde yönetebilmesi hedeflenmektedir. Matematiğe karşı olumlu tutum geliştirmek ve matematiği sevdirmek amaçlanır. Matematik derslerinde başarı için benimsediğimiz uygulamalar etkin katılım, farklı örnekler çözerek günlük hayatla ilişkilendirme basamaklarından oluşur. Çalışmalarımız çoklu zekâ kuramına göre teknolojik destekli bir temele dayanır ve matematik atölyesinde çeşitli etkinliklerle öğrenilenlerin pekiştirilmesi sağlanır.

Fen Bilimleri dersinin temel hedefi öğrencilerimizin yaşam boyu öğrenen fen okur-yazarı bireyler; fen bilimlerine ilişkin bilgi, beceri, olumlu tutum, algı ve değere; fen bilimlerinin teknoloji toplum-çevre ile olan ilişkisine yönelik anlayışa ve psikomotor becerilere sahip hale getirmektir. Kültür2000 Koleji İlkokulunda öğrencilerimizin Fen Bilimleri dersinde, bilimsel düşünme becerisi kazanması, günlük yaşamda karşılaştıkları olaylarla ilişkilendirmesi,

Fen Bilimlerine olan ilgilerinin artırılması hedeflenmektedir.1, 2 ve 3. sınıflarda uyguladığımız deney atölyesi derslerinde öğrencilerimizin gözlem yapma, çıkarımda bulunma, yaparak yaşayarak öğrenme süreçlerinin geliştirilmesi hedeflemektedir. 4. sınıf düzeyinde ise değişen yeni müfredat doğrultusunda kazanmalarını istediğimiz temel bilgi ve becerileri farklı yöntem ve tekniklerle kuvvetlendirme çalışmaları uygulanmaktadır.

Türkçe dersinde; okuyan, sorgulayan ve çözüm üretebilen, özgüven sahibi, bilgili, görgülü, kültürlü ve sosyal, kendini, kimliğini, ne istediğini ve nasıl ulaşacağını bilen insanlar yetiştirmektir. Kültür2000 Koleji İlkokulunda Türkçe dersleri; öğrencilerimizin kazanımlar ve etkinlikler yoluyla okuma, dinleme, konuşma ve yazma becerilerini geliştirmeleri, dilimizin olanak ve zenginliklerinin farkına varmaları, Türkçeyi doğru, güzel ve etkili kullanmaları doğrultusunda işlenmektedir. Derslerimizde verilen eğitimle öğrencilerimiz; dinlediklerini, izlediklerini ve okuduklarını anlayan; anlatan duygu ve düşüncelerini özgürce ifade eden; eleştirel ve yaratıcı düşünen bireyler olarak yetiştirilirler.

İlkokulun sonunda öğrenciler; öğrendiklerini yaşamlarına ve davranışlarına yansıtarak dil becerilerini en iyi şekilde kullanmaya çalışırlar, okumayı zevk ve alışkanlık haline getirerek edebi zevklerini oluşturmaya başlarlar, okudukları kitapların yazarlarıyla söyleşiler yaparak kitapları içselleştirirler. İzledikleri bir filme ya da tiyatro oyununa eleştirel gözle bakarak

bunlarla ilgili düşüncelerini sınıf içinde paylaşıp sunum becerilerini artırırlar.

Hayat Bilgisi dersinde, çocukların Atatürk ilke ve düşüncelerini özümseyen iyi bir insan, iyi bir vatandaş olması, çevresine etkin ve olumlu bir biçimde uyum sağlaması için gerekli olan temel davranışları kazanması hedeflenir. Bu dersin temel işlevi, çocukları yaşama hazırlama ve yaşam bilincini oluşturmadır. Kültür2000 Koleji İlkokulunda Hayat Bilgisi dersinde; müfredat çerçevesi doğrultusunda hazırlanan program ile öğrenciler, düşünen, iletişim kuran, bilgili, risk alan, öğrenen ve öğrendiklerini günlük yaşamlarında uygulayan bireyler

yetiştirilir. Temaların öğrenciler tarafından somut verilerle incelenmesini sağlamak adına gezi, gözlem, kaynak kişi ve kurumlardan da destek alınarak öğrenilen bilgilerin yaşamla ilişkilendirilmesi sağlanır. Öğrenciler; bilgiye ulaşmada araştırma, düşünme,

sosyal, iletişim, öz yönetim becerilerini bilinçli bir şekilde geliştirmeleri ve kullanmaları için yönlendirilirler. Bireysel ve grup çalışmalarında düzenlenen aktivitelerde öğrencilerin saygılı olma, yaratıcı olma, empati kurma, iş birliği yapma, ulusal ve evrensel değerlere sahip çıkma gibi olumlu tutumlar geliştirmeleri hedeflenir. Kendini ifade edebilen, özgüveni gelişmiş, sosyal duyarlılığı olan öğrenciler yetiştirilir. Sosyal Bilgiler dersinin amacı; bireyin karşılaşabileceği sorunların çözümünde kullanabileceği bilgi, tutum ve becerilerini

geliştirerek yaşadığı toplumla uyum içinde olmasını sağlamaktır.

Kültür2000 Koleji İlkokullarında 1, 2 ve 3. sınıflar İngilizceyi Bilingual - Çift Dilli Eğitim Modeli ile öğrenir. Dersler “Çift Öğretmen” katılımı ile gerçekleşir. Hayat bilgisi ve matematik derslerinde sınıf ve İngilizce öğretmenleri dersleri birlikte ürettikleri senaryolarla işler. Bir sınıf öğretmeni veya branş öğretmeninin, İngilizce öğretmeniyle birlikte takım olarak yürüttükleri dersler çeviri anlayışı ile değil tamamen yeni ve birbirlerini tamamlayan yaratıcı konu örnekleriyle ilerler. Böylelikle öğrencilerin küçük yaştan itibaren günlük iletişimleri için gerekli olan İngilizce sözcük dağarcığı genişler. Beceri temelli etkinliklerle zenginleştirilen öğrenme ortamlarını deneyimleyen öğrencilerimiz, etkili iletişim ve bireysel gelişim olanaklarının sunulduğu bir sürece aktif olarak dahil olmaktadır.

Çift Dilli Eğitim programımızın en önemli unsuru sınıf öğretmeni ve öğretmeninin her bir dersin kazanımlarının birbirine tamamlar nitelikte planlamasıdır. Programı yürüten öğretmenlerimizin aldıkları düzenli eğitimlerle öğretim programımız sürekli gelişmektedir. Bu program ile öğrencilerimiz akademik gelişimin yanında farklı kültürleri tanıyarak öğrenme deneyimlerini zenginleştirmiş olurlar. Bu dersler öğrencilerimize araştırma yoluyla öğrenme, öğrenmenin farklı yollarını bulma ve fikirlerini iki farklı dilde ifade edebilme becerilerini geliştirir.

 

Okulumuz İngilizce öğretiminde “Ortak Avrupa Dil Öğretim Çerçeve Planı”nı (Common European Framework For Language Learning) esas almaktadır. Bu doğrultuda hedefimiz öğrencilerimizi ilkokulun sonunda A2 düzeyine ulaştırmak ve Cambridge Üniversitesi ESOL sınavlarında başarı göstermelerini sağlamaktır.

Kültür 2000 Koleji İlkokulunda İngilizce derslerinde en son ve etkili yöntem olarak İletişimsel Yöntem (CommunicativeApproach) kullanılmaktadır. Hiçbir yaklaşım tek başına yeterli olmadığından diğer dil öğretim yaklaşımlarından yararlanılmaktadır. Genellikle projeye dayalı öğrenme (Task-based Learning); öğrenci merkezli ve interaktif etkinliklere yer verilmektedir. Müfredata uygun olarak amaçlanan kazanımlara paralel olarak farklılaştırılmış eğitim modeli de derslere entegre edilmektedir.

Kültür2000 Koleji İlkokullarında 1, 2 ve 3. sınıflar İngilizceyi Bilingual - Çift Dilli Eğitim Modeli ile öğrenir. Dersler “Çift Öğretmen” katılımı ile gerçekleşir. Hayat bilgisi ve matematik derslerinde sınıf ve İngilizce öğretmenleri dersleri birlikte ürettikleri senaryolarla işler. Bir sınıf öğretmeni veya branş öğretmeninin, İngilizce öğretmeniyle birlikte takım olarak yürüttükleri dersler çeviri anlayışı ile değil tamamen yeni ve birbirlerini tamamlayan yaratıcı konu örnekleriyle ilerler. Böylelikle öğrencilerin küçük yaştan itibaren günlük iletişimleri için gerekli olan İngilizce sözcük dağarcığı genişler. Beceri temelli etkinliklerle zenginleştirilen öğrenme ortamlarını deneyimleyen öğrencilerimiz, etkili iletişim ve bireysel gelişim olanaklarının sunulduğu bir sürece aktif olarak dahil olmaktadır.

Çift Dilli Eğitim programımızın en önemli unsuru sınıf öğretmeni ve öğretmeninin her bir dersin kazanımlarının birbirine tamamlar nitelikte planlamasıdır. Programı yürüten öğretmenlerimizin aldıkları düzenli eğitimlerle öğretim programımız sürekli gelişmektedir. Bu program ile öğrencilerimiz akademik gelişimin yanında farklı kültürleri tanıyarak öğrenme deneyimlerini zenginleştirmiş olurlar. Bu dersler öğrencilerimize araştırma yoluyla öğrenme, öğrenmenin farklı yollarını bulma ve fikirlerini iki farklı dilde ifade edebilme becerilerini geliştirir.

 

Okulumuz İngilizce öğretiminde “Ortak Avrupa Dil Öğretim Çerçeve Planı”nı (Common European Framework For Language Learning) esas almaktadır. Bu doğrultuda hedefimiz öğrencilerimizi ilkokulun sonunda A2 düzeyine ulaştırmak ve Cambridge Üniversitesi ESOL sınavlarında başarı göstermelerini sağlamaktır.

Kültür 2000 Koleji İlkokulunda İngilizce derslerinde en son ve etkili yöntem olarak İletişimsel Yöntem (CommunicativeApproach) kullanılmaktadır. Hiçbir yaklaşım tek başına yeterli olmadığından diğer dil öğretim yaklaşımlarından yararlanılmaktadır. Genellikle projeye dayalı öğrenme (Task-based Learning); öğrenci merkezli ve interaktif etkinliklere yer verilmektedir. Müfredata uygun olarak amaçlanan kazanımlara paralel olarak farklılaştırılmış eğitim modeli de derslere entegre edilmektedir.

 

Kültür2000 Koleji İlkokulu İngilizce Hedefleri

Kültür2000 Koleji İlkokulunda öğrencilerimizin;

-            Yabancı dile karşı olumlu tutum geliştirmek ve ilgilerini arttırmaktır.

-             Dört dil becerisini (Okuma, Yazma, Dinleme, Konuşma) aynı anda geliştirmektir.

-            Uluslararası ölçme ve değerlendirme platformlarında deneyim kazanmalarını sağlamaktır.

-            Drama ve sunum etkinlikleriyle öğrendikleri yabancı dili doğru ve etkin kullanmalarını sağlamaktır.

-            Kendilerini akıcı ve doğru biçimde ifade edebilmelerini sağlamaktır.

-            Kültürel gelişimlerini hızlandırarak, kültürel farkındalık yaratmaktır.

-            Yaşam boyu sürecek yabancı dil öğrenme isteğini aşılamaktır.

-            Eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerine sahip olmalarını sağlamaktır.

-            Öğrencilerimizin ders dışında da İngilizce becerilerini geliştirebilmelerine imkân sağlamak ve mümkün olan her an, gerçek hayatta kullanılan dili kendilerine sunabilmek için İngilizce öğretmenlerinin eşliğinde yürütülen İngilizce kulüplerine katılmaları sağlanır.

-            Kültür2000 Koleji İlkokulunda; öğrencilerimize düşüncelerini ve görüşlerini ifade edebilme fırsatı vermek, onların öğretmenden çok kendi aralarında iletişim halinde olmalarına olanak sağlamak, kendi anadilinden başka dillerin konuşulduğu ortamlarda yabancı dilde kendilerini ifade etme becerisi kazanmaları, dünya gündemini oluşturan küresel konularla ilgili araştırma yaparak ve tartışarak çözüm önerileri geliştirecekleri, dünyayı ve farklı bakış açılarını daha iyi tanımalarına olanak sağlayan çeşitli aktiviteler yürütülür.

 

İNGİLİZCE DÜZEYİNDE ÜSTÜN NİTELİKLİ OKUL

Kültür2000 Koleji Cambridge ESOL sınavlarında gösterilen üstün başarı sayesinde British Side Cambridge Sınavları Türkiye Temsilcisi tarafından ‘Distinctive School’  Yüksek Katılım ve Başarı Gösteren Okul) olarak seçilmiştir.

 

İkinci Yabancı Dil

Kültür2000 Koleji İlkokulu öğrencileri, 1.sınıftan itibaren İngilizceye ek olarak ikinci bir yabancı dil öğrenirler.

Avrupa Birliği Dil Politikasına paralel olarak Kültür2000 İlkokulu ve Ortaokulu, öğrencilerimize Avrupa Birliği’nin resmi dillerinden olan Almanca veya İspanyolca dillerini de öğrenme fırsatı verir.

Öğrencilerimiz dört beceri alanında; okuma, yazma, dinleme ve konuşmadan oluşan bir program doğrultusunda 2 yabancı dil eğitimi görürler. Öğrenciler, derslere aktif bir şekilde videolar, sunumlar, oyunlar, şarkılar, dramalar, projeler, araştırmalar ile katılım gösterirler.

 

 

Kültür2000 Koleji İlkokulunda öğrencilerimizin;

  • Yabancı dile karşı olumlu tutum geliştirmek ve ilgilerini arttırmaktır.
  • Dört dil becerisini (Okuma, Yazma, Dinleme, Konuşma) aynı anda geliştirmektir.
  • Uluslararası ölçme ve değerlendirme platformlarında deneyim kazanmalarını sağlamaktır.
  •  Drama ve sunum etkinlikleriyle öğrendikleri yabancı dili doğru ve etkin kullanmalarını sağlamaktır.
  •  Kendilerini akıcı ve doğru biçimde ifade edebilmelerini sağlamaktır.
  •  Kültürel gelişimlerini hızlandırarak, kültürel farkındalık yaratmaktır.
  • Yaşam boyu sürecek yabancı dil öğrenme isteğini aşılamaktır.
  • Eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerine sahip olmalarını sağlamaktır.
  • Öğrencilerimizin ders dışında da İngilizce becerilerini geliştirebilmelerine imkân sağlamak ve mümkün olan her an, gerçek hayatta kullanılan dili kendilerine sunabilmek için İngilizce öğretmenlerinin eşliğinde yürütülen İngilizce kulüplerine katılmaları sağlanır.
  • Kültür2000 Koleji İlkokulunda; öğrencilerimize düşüncelerini ve görüşlerini ifade edebilme fırsatı vermek, onların öğretmenden çok kendi aralarında iletişim halinde olmalarına olanak sağlamak, kendi anadilinden başka dillerin konuşulduğu ortamlarda yabancı dilde kendilerini ifade etme becerisi kazanmaları, dünya gündemini oluşturan küresel konularla ilgili araştırma yaparak ve tartışarak çözüm önerileri geliştirecekleri, dünyayı ve farklı bakış açılarını daha iyi tanımalarına olanak sağlayan çeşitli aktiviteler yürütülür.

 İNGİLİZCE DÜZEYİNDE ÜSTÜN NİTELİKLİ OKUL

Kültür2000 Koleji Cambridge ESOL sınavlarında gösterilen üstün başarı sayesinde British Side Cambridge Sınavları Türkiye Temsilcisi tarafından ‘Distinctive School’  Yüksek Katılım ve Başarı Gösteren Okul) olarak seçilmiştir.

 

İkinci Yabancı Dil

Kültür2000 Koleji İlkokulu öğrencileri, 1.sınıftan itibaren İngilizceye ek olarak ikinci bir yabancı dil öğrenirler.

Avrupa Birliği Dil Politikasına paralel olarak Kültür2000 İlkokulu ve Ortaokulu, öğrencilerimize Avrupa Birliği’nin resmi dillerinden olan Almanca veya İspanyolca dillerini de öğrenme fırsatı verir.

Öğrencilerimiz dört beceri alanında; okuma, yazma, dinleme ve konuşmadan oluşan bir program doğrultusunda 2 yabancı dil eğitimi görürler. Öğrenciler, derslere aktif bir şekilde videolar, sunumlar, oyunlar, şarkılar, dramalar, projeler, araştırmalar ile katılım gösterirler.

 

UYGULAMALI DERSLER

Kodlama Eğitimi

Kodlama ve algoritma dersi, öğrencilerin teknolojik araçları etkili ve doğru kullanmalarına yardımcı olur. Ders içerisinde yapılan çeşitli temel bilgisayar bilimleri, kodlama çalışmaları ile öğrencilerin algoritmik düşüncelerini geliştirmek, gelişen yüzyıla ayak uydurmalarını sağlamak bu dersin en önemli hedeflerindendir.

Görsel Sanatlar

Kültür2000 Koleji İlkokulunda Görsel Sanatlar derslerinde amacımız; öğrencilerin algısal yetilerini geliştirerek, zihinsel birikimlerini görsel biçimler ile ifade edebilmelerine yardımcı olmak ve kendini özgürce ortaya koyabilmesini sağlamaktır. Bu bağlamda amaç sadece sanat yapan kişiler yetiştirmek değil sanatı seven ve kültürü algılayan bireyler yetiştirmektir. Her çocuğun yaratıcı yönü ve ilgi alanı ortaya çıkarılarak geliştirilir.Bireysel farklılıklar göz önünde tutulur. İki ve üç boyutlu çalışmalara yer verilir. Her öğrenciye yetenek ve yaş düzeyine

uygun temel sanat bilgileri kazandırılır. Sergi ve yarışmalarla kendilerine olan güvenlerini arttırmaları ve sanatın evrensel boyutunu görmeleri sağlanır.

 

Müzik

Kurumumuzda yapılan müzik dersleri öğrencilerin müziksel yeteneğini ortaya çıkarmalarına ve geliştirmelerine yöneliktir.

Yaş guruplarına ve sınıflara göre programlanan müzik derslerinde; müziksel okuma, işitme yazma, söyleme, enstrüman, şarkı eğitimi ve sağlıklı bir müzik kültürü edinmeleri hedeflenmektedir. Öğrencilerimiz müzik derslerinde edindikleri bu kazanımları okulumuzda yapılan tüm faaliyetlerde sergileme fırsatı bulurlar. Öğrencilerimiz birlikte ve bireysel olarak yaptıkları bu performanslarla ciddi bir özgüven kazanırlar. Müzik derslerinde yapılan enstrüman eğitimleri uzman öğretmenlerimiz tarafından belli temel eğitimler çerçevesinde yapılmakta olup ulusal ve uluslararası müzik yarışmalarına katılım sağlanmaktadır.4.sınıftan itibaren öğrencilerimiz yetenekleri doğrultusunda enstrüman eğitimini almaya başlamaktadır.

 

Oyun ve Fiziki Etkinlikler

Kültür2000 Koleji İlkokulu oyun ve fiziksel etkinlikler dersindeki hedefimiz sporu hayat felsefesi olarak benimsemiş ve yaşam boyu spor yapan bireyler yetiştirmektir. Dersin amacı, öğrencilerin oyun ve fiziksel etkinlikler yolu ile yaşamları boyunca kullanacakları temel hareketleri, aktif ve sağlıklı yaşam becerilerini, kavramları ve stratejileri ile birlikte yaşam becerilerini geliştirerek bir sonraki eğitim düzeyine hazırlanmalarıdır.

 

Türkiye’de ilk kez rehberlik faaliyetlerini başlatan okul 1968 yılında Özel Kültür Okulları olmuştur. O yıllardan bugüne kadar eğitim öğretimin ayrılmaz parçası olan Rehberlik birimimiz, her yıl yenilenen programıyla öğrencilere ve velilere hizmet vermeyi sürdürmektedir. Kültür Eğitim Kurumları Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Biriminde; her sınıf düzeyinde kişisel, eğitsel, sosyal ve mesleki anlamda çocuklara, ailelere ve öğretmenlere yardım ve destek vermek üzere psikolojik danışmanlık hizmeti verilir. Tüm uygulamalar da öğrencilerin bireysel farklılıkları ve yaş dönemi özellikleri dikkate alınarak öğrencinin eğitim ortamından yeterince yararlanabilmesi, karşılaştığı güçlükleri soruna dönüşmeden çözümlemek konusunda yardım alabilmesi, zihinsel, bedensel, sosyal ve duygusal yönden bir bütün olarak gelişim sağlayabilmesi ve mutlu, uyumlu, bireyler olarak yetişmelerine katkıda bulunması amaçlanmaktadır. Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Birimi hizmetleri kapsamında bireysel görüşmeler, eğitici seminerler, öğrenciye yönelik grup çalışmaları, öğrencileri çok boyutlu tanımaya yönelik test ve envanter çalışmaları, sınıf içi rehberlik uygulamaları yapılır. Okul-aile-öğrenci iş birliğine her zaman önem veren rehberlik birimi öğrencilerini daha yakından tanımak ve gözlemleri paylaşmak amacıyla velilerle görüşmeler yapar, öğrencilerin gelişimlerine ve ihtiyaçlarına bağlı olarak bültenler yayınlar, seminer ve konferanslar düzenler. Rehberlik Birimimizin ilkokul öğrencilerine yönelik çalışmaları öğrencilerin kendilerini daha iyi tanımalarına, kendilerini daha iyi ifade etmelerine, kendi problemini fark etmesi ve akademik, sosyal ve duygusal zorluklarına çözüm yolunu üretebilmelerine destek olması amaçlanarak planlanır ve gerçekleştirilir.

DEĞERLER EĞİTİMİ

 Değerler Eğitimi, Kültür2000 Koleji İlkokulunda üzerinde durulan önemli bir konudur. Değerler Eğitiminin amacı öğrencilere evrensel değerleri kazandırmaktır. Çocuğun içindeki en iyi tarafı ortaya çıkarmayı ve kişiliğinin her yönüyle gelişmesini sağlamayı hedeflemektedir. Çalışmalar grupların yaş özelliklerine göre farklı etkinliklerle yürütülmektedir.

Eko-Okullar Programı okul öncesi ile ilk ve ortaokullarda çevre bilinci, çevre yönetimi ve sürdürülebilir kalkınma eğitimi vermek için uygulanan bir programdır. Katılımcı yaklaşımıyla okullardaki öğrenciler hem çevresel konularda bilgi edinirler, hem de ailelerini, yerel yönetimleri ve sivil toplum kuruluşlarını (STK) çevresel konularda bilinçlendirmede etkin rol alırlar. Kültür2000 Koleji İlkokulu öğrencilerin doğaya karşı duyarlı olması ve çevre bilinci kazandırmak amacı ile hem sınıf içi etkinlikler hem de toplumsal projeler ile çevre eğitimini destekleyen çalışmalar yapar.

Müdür Mesajı

Değerli Velilerimiz,

Kültür2000 Koleji İlkokulu ulusal ve uluslararası ölçütlerde evrensel ve çağdaş değerler doğrultusunda eğitim öğretim yapan bir kurumdur. Kültürlü eğitimcilerin görevi öğrencilerini

düşünsel, duygusal, bedensel açıdan bir bütün olarak en üst düzeyde geliştirmek; onları çağdaş değerlerle donatmaktır. Öğrencilerimizin bilim ve aklın ışığında Atatürk ilkelerini özümseme ve bu ilkeleri yaşatma bilinci kazanmaları eğitim felsefemizin temelini oluşturmaktadır.

Öğrenci merkezli eğitim anlayışı, yaparak ve yaşayarak öğrenme tüm derslerimizi kapsamaktadır. Okulumuz her öğrencinin akademik potansiyelinin en üst sınıra ulaşması, sanat, spor, dünya dilleri, sosyal ve bilimsel alanlarda gelişimleri için zengin olanaklar sunar. İlkokul döneminde öğrencilerimizin ilgi ve yeteneklerinin keşfedilmesi ve uygun alanlara yönlendirilmesi özenle üzerinde durduğumuz bir konudur. Öğrencilerimiz bilişsel süreçlerinin yanı sıra okulumuzun sunduğu birçok sosyal, sanatsal ve sportif faaliyette bulunarak gelişimlerine çok yönlü bir boyut kazandırırlar. Yabancı dil eğitiminde ilklere imza atmış kurumumuz her yıl içeriği zenginleşen bir eğitim modeliyle öğrencilerin İngilizceyi edinmesini ve çift dilli derslerle yabancı dilin yaşamın her alanında kullanılmasını sağlar. İngilizce ile birlikte 2. bir yabancı dil olarak İspanyolca ve Almaca dersleri öğrencilerimizin seçimlerine sunulmaktadır. Kültür2000 Koleji İlkokulu öğrencilerinin farklı kültürleri, farklılıklara saygı duyarak öğrenmelerini, dünya vatandaşı olma yolunda ilerlemelerini ve kendilerini farklı dillerde ifade edebilmelerini hedefler. Her bir öğrencimiz ortaokul dönemi için gerekli olan akademik ve sosyal anlamda ön bilgileri edinerek bir üst sınıfa hazır olur.

Bahadır KOÇ

KAYIT KABUL KOŞULLARI

 

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Kayıt Kabul Koşulları

 1. sınıflara Nisan-Aralık 2018 doğumlu ve Ocak-Mart 2019 doğumlu çocuklar “Ön Kayıt ve Rehberlik Değerlendirme Görüşmeleri” ile, 

 2.-3. ve 4. sınıflara kontenjan açığı kadar “Ön Kayıt ve Rehberlik Değerlendirme Görüşmeleri” ile öğrenci kabul edilecektir.

About

We are professional and reliable provider since we offer customers the most powerful and beautiful themes. Besides, we always catch the latest technology and adapt to follow world’s new trends to deliver the best themes to the market.

Featured Posts

Contact info

  • Kültür Koleji : Ataköy 9.Kısım, Nilüfer Sk. 2/1, 34158 Bakırköy/İstanbul 0212 559 04 88
  • Kültür2000 Koleji : Karaağaç Mah., Sırtköy Bulvarı No: 2 Büyükçekmece 34500 - İstanbul0212 850 81 81
  • info@kultur.k12.tr
  • info@kultur2000.k12.tr
  • Kültür2000 Koleji Bahçeşehir Anaokulu - 0212 669 03 35 Badem 01, Villa 01, Bahçeşehir